9 april, -dra mig baklänges.


det är väl synd att påstå att jag har varit särskillt aktiv under mitt lov, har ju egetligen inte gjort speciellt mycket. men vad sjutton, lite ledighet är man väl värd. får trösta sig med det.
vilket fall som helst har helgen var bra, i fredags spenderade jag tid hos mia, vilket var mysigt, :) därefter avlämnades påskägg.
lördagen innehöll jobb. mah, märkte att det var jäkla i mig stressigt att både hinna jobba, handla och greja. bör inte göras om igen. senare bar det av ner till emmy där mat i mängder stod på scheemat. mysmys. :) back in the times kände vi alla av senare på kvällen, jisses :) jag var orolig över herr carl som var omöjlig att hitta, kiddnappningstankar dök upp. så ett dygn efter var jag mer än lycklig när jag åter fann honom hel. haha.
jag tackade för mig och begav mig till mikael instead. galen som han är överaskade han mig utav bara sjutton. 
tid spenderades även hos annie:) loong time ago.
igår var det matlagning&försök till förståelse på wallanderfilm, - jag lyckades.
jag,stålis viktor, viktor calle&lotta gjorde det bästa av kvällen, trevligt!  - har du gödsel i hjärnan? nej, musli"

jag har varit så in i norden lycklig denna helgen, haha jag är galen.
för att följa trenden med "CD-skivs upphittande" får jag medge att jag blev glad utav bara tusan då jag hittade min cd-skiva som jag fick av lotta förra året i födelsedagspresent. darling, du ger mig ett stort leende på läpparna. tänker på det alltför sällan och säger det verkligen ännu mer alltför sällan, men jag är så sjukt galet glad att jag har dig.  love.

det är så himla mycket att se fram mot nu.  nu på onsdag besöks ullared av helgalna människor, yes. jag är inkluderad. på tisdag beger vi oss mot götet för lite shopping (jag har höga förväntningar om att zara lyckats slå upp sina portar) &bara en tid därefter fyller min kära em år!:)
idag njuter jag av min sista lediga tid. men nu börjar som sagt period fyra. och det betyder att jag är HEL ledig på onsdagar. något jag verkligen inte tackar nej till. mah sommarlovet kommer med storm. aaaaah!
just idag går många tankar åt the untied states där två virriga töser befinner sig. de verkar leva livet som sjutton&jag är grymt avundsjuk på dessa.
jisses. jag tror jag har fastnat i bloggträsket. haha.

m. - lovley dear.

nejtack. nu ska jag göra lite nytta. adios.

Kommentarer
Postat av: annie

gullet:) Vi får ta å ses allt oftare tycker jag. du är en toppen tjej! puss&kram

2007-04-10 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback