JA!



helgen var lyckad. i fredags var det mys&i lördags var det rajtantajtan :)
över tio smäckheta brudar förfestade,vilket var nice som attan. senare sprang det iväg som sjutton.

lindabengtzing står fortfarande för den största partyhöjaren någonsin. och em&jag ska ej närma oss toaletter, brukar sluta illa. vilket fall som helst var det emelies 18-fest och den blev grao. checka in annierapp.pixbox.se och avnjut allt wonderbara bilder. haha.
grattis my bevloved friend.

idag hade jag även prov i litteraturhistoria. YES. inte sådär värst upplyftande må jag säga.
nu ska jag för ovanlighetens skull fördriva tid med min kära charlotte.


jag glömmer bort att andas. min själ är ute på auktion och du får köpa den billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback