livsglädje.


rätta mig om jag har fel, men finns det något så sjukt underbart som att dra på sig sina gamla fotbollsskor och gå ut&skjuta på mål,trixa lite och springa runt? igår fördrev jag dryga två timmar på att göra detta, all alone. störd kan tyckas, :) men absitnesen efter fussballen ökar drastiskt. aah:)
igår var verkligen en kanondag, egentligen gjorde jag inget speciellt, utan var bara ute i det fina vädret, oh.
då man egentligen har tonvis med skolarbete blir allt annat plötsligt så överdrivet nödvändigt att göra. haha.

hade stora tankar att meddela fru karlsmo att jag plötsligt drabbats av sjuka today och därmed tyvärr missar franskan. insåg dock ganska snart att jag har gjort det alltför många fredagar. fuck. måste pallra mig till skolan nu, därefter väntas dock maaaaassa ledighet. och jag tänker inte gå  till skolan förrens torsdag. helt med rätten på min sida, wonderbart!

helgen ser ganska oklar ut, men det är förhoppningar om att bli grillning, stadenbesök, mysmys&galenskap. :)
nu ska jag försöka dock att ta tag i en oäääändlig svenska uppgift som borde varit inne för väldigt längesedan, men vad gör man inte? aah jag blir galen på mig själv.

-lyckorus är bra, och min hjärna är granne med förvirringen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback