thoughts 3th april. -07

det är väl synd att påstå att jag är sådär överdrivet flitig på denna sida, men hey.
veckan 14 som vi nu tagit steget in i är påskolvsveckan, yes. hur gott som helst.
den spenderas mer än gärna med nära&kära.
idag var en tripp till nostalgiplacet nummer ett inbokat- ullared
planerna svek dock.

nu ser vi fram mot en hejdundrande sommar med allt vad det innebär. :)
spikat är varje fall bulgarien&diverse inrikesresor. jag ska även inta åldern som
mogen 18-åring under våren, något som jag mycket väl ser fram emot.
körkort ska klaras av&nya förväntningar ska få ta fart.

jag ser fram emot denna tid som följer med glatt hjärta. och kanske skulle man börja ta vara på skolan?
för innan vet jag vet ordet av står jag med studentmössan i högsta hugg&skriker på balkongen. okej, det är visserlgien ett år kvar. dock går det fort&jag har inte en aning om vad eller hur jag ska göra senare, jisses.
är jag så stor? mah, dra mig baklänges.

hur ser dagsläget ut annars? mjo, jag lever. jag lever med solen, gosh. det är underbart! vårvårvår!
om inte annat lyser jag som solen själv varje fall, det är massa som är så jäkla bra. mums!
-you make my day hun,
nu ska snart ut&avnjuta tid med underbara vänner,

lina,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback