mah


sommaren börjar minst sagt lida mot sitt slut. yey. känns sådär lagom kul.
då vädret visade enbart regn hindrade det inte mig&mikael att få med oss robban,julia,em&david till liseberg.
detta var väldans trevligt och uppswinget var galet kul. hemvägen var minst sagt en upplevelse i sig, då jag sitter och kör lät det som hela avgassystemet lossnade. oj tänkte jag. skickade ut killarna för en närmare titt. och under bilen hittar dom en stor jävla metallfiskehåv. herregud.
i onsdag tog malin&jag och begav oss mot östra sverige, närmare bestämt blekinge. dagar med glassätande och trevliga stunder minsann.
för stunden sitter jag mest här&gör minsta lilla. har stora funderingar om jag ska bege mig bort&träna en stund.ska ringa em och tvinga henne att joina.  
image15photo by stajn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback