tänk om


dagarna har minst sagt sprungit iväg denna sommaren. måste bero på att jobbet har slukat alldeles för mycket  tid. dock har jag haft många trevliga stunder&galen personalfest har hunnits med. patricia beger sig mot huvudstaden för att plugga. vasastaden, gah. i'll miss her alot.
bulgarien var helbra. solsolsolsol&massa bad. kopior mest överallt, ganska vidrig mat&trevliga människor. en salig blandning vill säga. upplevelser som att : "låsa in sig på högsta våning klockan tre på natten och inte komma ut", fastna i hiss med bulgarisk städerska då nödknapp ej fungerar,stöld,och mängder av oturliga ting hanns med. men visst hade vi en härlig tid minsann.
em&jag tog senast i måndags en tripp till halmstad. vackert väder,shopping&härligaste tjejen vid min sida. YES.
malin&jag hade mysmys i staden, vätterstranden är faktiskt ganska bortglömd. men attans så gott. massa massa tid har jag spenderat med min käresta. lovelove honey.

sommaren 2006 är däremo oslagbar med alla dess galenskaper, nattliga bad, roadtrips sverige runt&gud vet vad. galenskaper var minst sagt det vi mest pysslade med. herregud. jag saknar det, visst.
it'll never return. but hey. blicka framåt.
skolan börjar snart&jag bara SPRUDLAR av energi till detta. JA JA JA JA!
okej, jag överdrev en aning.
anyway.

-l

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja tjena det var jag här du. :D Har en ny blogg nu och lär nog inte skriva så mycket på lunar. Mohaha. Du får gärna kika på http://javlaelektriker.blogg.se
Ciao

Postat av: Linisen

Hehe, ja jag handlade av dig för några dagar sen ;) Bästa namnet vi har vaa haha ;)
Pusss

2007-08-14 @ 13:34:22
URL: http://linasofiasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback