summerhappiness.

lite uppdatering kanske.
lager med vänner var trevligt, dock måste det infinna sig både karta&kompass next time.
i lördags var det jobb&jobb. efteråt var det massa mys&jordgubbar med patricia. summerfeelings råder det definitivt ingen nöd på.
därefter begav jag mig ut mot sjöbo där företagsfest för hydraulik väntade. mikael hade grillfest&ditåt begav jag mig därför senare.min dag var hektisk och det stör mig något att jag missade make-upstore kvällen på centrum, men vad sjutton :)
igår var det en aktiv dag då mycket hanns med. solen lyste som aldrig förr&god mat på piren blev det för mig,mikael,julia&robert. trevligt som sjutton.
hör&häpna. därefter spelade vi minigolf uppe på rosenlund. och jisses. jag vann. jag är helt enkelt en jävel på detta. haha!
mjukglass i stadsparken blev det också. har nog tusan inte varit där sen jag var liten.
mysigt är det varje fall.
helgen har helt enkelt varit mycket lyckad&välbehövlig.

idag är jag ledig. körlektion ska averkas. yeah.

för övrigt har denna unga dam tagit körkort. kärlek til dig hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback