summer&strawberries.


vädret är helt oslagbart. det spritter i kroppen&att bara ligga i trädgården med en tidning i ena handen, &gurkvatten i andra är sjutton marvelous. igår var det halkbana som stod på schemat. det gick bra, fast kan precis som charlotte instämma med att frigolitgubbarna lär nog inte må riktigt hundra efter jag hade varit i farten.
känns skönt att det bara är en del i körkortet kvar som hägrar. dock är jag nervös som attan&vill gärna ha det fort överstökat.

sveriges nationaldag today. hej. dra mig baklänges vilken sensation,
jag ska fördriva dagen på bästa sätt genom träning,driving,glassintag&inväntan på min going som snart slutar jobba, yey.
take care, puss&hej.
HÄRLIGA sommar. midsommar last year. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback