sverige 5-0. waaaaaaaaaallllla!



har ni inte sett  filmen déja vu är det ett måste. galet bra&psykar minst sagt ihjäl en.
vad händer under min himmel annars? well, ännu en dag av ledighet ligger framför mina fötter&jag tackar definitivt inte nej åt detta.
tre lektioner på en vecka är minst sagt helt okej.
något som jag däremot är fundersam över är att skolavslutning har kommit så sjukligt fort this time. 
jag hinner inte överblicka allt som sker, då det springer i faslig fart.
hursomhelst ska det bli satan så skönt med ledighet. sol,bad&utomlandsvistelser.
annars lever jag som attan med lycka invävd ända in i själen. nästa vecka är det hultsfred&detta fenomen som jag velat åka på i alla år ska jag inte ens besöka, hm.
däremot ska jag vara dogsitter åt engla då mikael ska dit, yey.
hur detta kommer att sluta återstår att se.
ipod på, löparskor på. let's go

en underhållande match med galet sista mål. grattis våra blågula snyggingar,
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback