6 maj, jäklar.


helgen är över, och som vanligt sprang det i raskande fart.
kan väl sammanfattas av jobb,mys med tjejerna, & ännu mera mys med kärleken.

NU väntas den jävligaste veckan jag någonsin skådat under min tid på fenix. mah. psykologiprov, rättskunskapsprov, och för att inte tala om MATTE B prov. seriöst talat förstår jag ingenting. det är så sjukt obegripligt så det är fan inte sant, sen måste jag plugga körkortsteori all the time, jisses.

så fredag eftermiddag ser jag fram emot utav bara sjutton.


lovley dear. du tycks om väldans mycket.
image4

Kommentarer
Postat av: annie

Men gullet:) det var en kväll för sig det. haha! fan, det är dags å ses. vi är helt enkelt very busy womans:) maah. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback