fenix. året om.

jönköpingsmarknad är en överskattad händelse. att jobba till sisådär halv elva fredag night är inte inspireande. speciellt inte då utgång ska ske precis efteråt.vilket fall som helst fick jag världens sötaste paket av patricia&eve.
kärlek till mina töser minsann.
lördagen begav jag&mikael oss på spa. mah. galet underbart. ångbastu,bubblande i pool&lermassage. helgott.
jordgubbar åt vi mestadels av tiden. alltså massa mys med kärleken min.

annars har det mest varit mysmysmys helg. promenad med engla&kärleksrus gör mig lycklig ända in i själen.

idag tog fenixsjukan över. ajaj. em&jag styrde upp detta. vi bakade scones&åt för ovanlighetens skull jordgubbar. gottgott.
planering av nästa utflykt är klarlagd. onsdag bär det av mot gällstad. yey. sånghäfte&skiva är på ingång. haha.
galna emelie. lovley.
körlektion&inpulshandel har även hunnits med.

takida. oj vilken surprise. jag ska dit. lätt lätt lätt lätt lätt.

nu är det dags för träning.
tackhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback