hypernervositeten tar plats.



helgen kan sammfattas som väldigt bra.
fredagen spenderades här med kycklingsallad&tre sorters tårta med mina kära vänner.
därefter stod utgång på schemat. yes. mycket trevligt må jag säga.
onanilåten är partyhöjare i bil &tequila är detsamma.

18-årsdagen var kanon helt enkelt. tack kära vänner.

dagen tillägnas plugg. inte bara hundra, utan TUSEN jävla gånger om. i'll die.

du gör mig lycklig ända in i själen mikael. det är en sak som är väldigt säkert.

nåväl. nervous? noooo, bloooow it away. GAH.

Kommentarer
Postat av: Kemi-Ida

Fan, Grattis Lina! Det låter som att du hade en lyckad kväll och ja, tequila är en riktig partyhöjare:) Fast det är ju för jävla äckligt det där med salt och citron måste jag säga^^

Postat av: annie

hej gullet!
jag håller tummarna för dig snyggo!
puss

2007-05-21 @ 10:09:35
URL: http://annierapp.blogg.se
Postat av: annie

hej gullet!
jag håller tummarna för dig snyggo!
puss

2007-05-21 @ 10:09:36
URL: http://annierapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback