maj. onej. januari gör bakslag.


jäklar vad kallt det är. fryser för sjutton halvt ihjäl. idag har det varit besök hos lottas farmor. yey.
körkortsplugg upptar mestadels av min vakna tid, är ganska så jättetrött på den nu måste jag erkänna. om jag nu klarar den så tänker jag skrika högt. twice.

idag är det 17maj. norges nationaldag. ganska oviktigt tycker jag, men den har alltid en sådan jäkla uppståndelse överallt. hm knepigt. vilket fall som helst är det en något viktigare dag imorgon för mig varje fall. jag intar åldern som mogen 18-åring. hjälp. är det detta vi kallar vuxenlivet? nja knappast.
hursomhelst ligger utgång vid dörren&jag hoppas att det kommer bli kalastrevligt med mina kära nötter till vänner :)

gårdagen var också väldigt trevlig. pontus fyllde 18&grillning stod på schemat.
mkt mkt trevligt måste jag säga. :)


just because you're a wonder my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback