tired of being here. yes. i'm.


skolan är seg. visserligen har jag ingenting att göra, men tiden går långsamt som attan. jag väntar på att klockan ska slå halvfyra så jag kan bege mig hemåt&träna.

jag vet egentligen inte vad det är jag går&väntar på numera, visst längtar jag efter helgen,sommaren&bulgarien.
men mitt behov efter större bredd, längre sikt ökar drastiskt. jag vill göra något, jag vill inte bara sitta här&se tiden rinna genom fingrarna.
visst. jag trivs med tillvaron, jag har helt galet härliga kompisar&världens goaste pojkvän. men jag behöver någon form av spänning i min vardag.
kanske är detta bara en känsla&strävan efter ett efterlängtat sommarlov. hur som helst, ska jag tillbringa den på bästa sätt. mestadels av tiden kommer väl antagligen spenderas i jkpg at work. men jag ska ej klaga dock. då smäckheta brudar snyggar till tillvaron.

jag ska vara uppe länge länge länge. bada så mycket som det går. äta glass varje dag. åka till mitt tylösand&se solnedgången för tjugofemtetusende gången. jag ska hoppa studsmatta&spela fotboll på gatan med mia. jag ska äta vinbär&rabarber. &vara galen.
jag ska cykla till hjortsjöbryggan när det börja skymma och ha picknick. jag ska åka inlines varje dag. jag ska också få tummen ur&låna hästapollen och rida snabbtsnabbt på stora ängar. jag ska bada fast det är kallt. jag ska ligga på en filt i trädgården och läsa dåliga tidningar. jag ska åka till stockholm. jag ska hoppa i vattenspridaren&spela kubb. jag ska också grilla massa massa.
och som sagt. för att inte låta alltför kulturell ska väl medges att många tillfällen kommer falla i alkoholens värld. då jag kommer festa med brunbrända härliga vänner.
jag ska plocka blommor&fira midsommar. jag ska göra en midsommarkrans som ser bättre ut än föregående år(jesus krans). jag ska ligga på vätterstranden. äta glass vid kanalen sådär hela tiden med patricia. jag ska också gå långt&länge med en hund. (kidnappning av engla) se upp. jag ska också spela fotboll&försöka slå mitt rekord i kickning. däremot ska jag försöka undvika grillen. det kan sluta veeery bad.
jag ska dricka barcardi med hallon. piggelinmos och annat gott ska också slinka ner. &äta CORNFLAKES hela dagen med fröken P. trots att det är fint väder.
jag ska gunga hela dagen. jag ska alltså ha en toppensommar!

tänk om mangebangepsykologifis visste om vad gjorde nu då jag egentligen ska lösa obegripliga fall om psykiskt störda människor. mah. tyvärr. jag är ond.

haha. ja, vad gör man inte när man ska fördriva tid. jisses.
nu ska jag till idrotten&kötta em för att hon är på körlektion. maah.

adioamigos.

Kommentarer
Postat av: Alleball

Haha, att vi ska äta cornflakes hela dagen fastän solen skiner... ;)

2007-05-22 @ 14:21:35
Postat av: adisa

o bruden den sommaren lät inte fel alls!

Postat av: annie

Får jag joina dig under alla härliga aktiviteter du skall ha för dig? kanske det finns en stund för dig&mig under sommaren? haha! puss gumman!

2007-05-22 @ 22:10:08
URL: http://annierapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback