tjohej.

varför inte fördriva tid med att stjäla en lista från fröken rapp&fördriva tid en stund? :)
adios.

10 favoriter
färg: blått&rosa
mat: kycklingsallad
band: takida
film: hm, sunes sommar ligger högt
bok:  har inte läst sedan högstadietiden. ajsan.
sport: fotboll.
årstid: sommar
veckodag: fredag, lätt lätt lätt.
tid på dygnet: kväll.

9 nuvarande
humör: aningen trött, men sprudlar ändå.
smak: hpf?
kläder: träningskläder. haha
skrivbordsunderlägg: black.
nagel-färg: pinkpink.
tid: 17,03
omgivning: datarum.
irritationsmoment: lillsis för tillfället
tankar: spökar i min hjärna jatack

8 första
bästisen: lotta. nu&då. vänlig som hon var, gav hon mig ett "dela-hjärta" smycke då hon inte hade någon annan att ge den till. det tackar jag så mycket för! haha.
internet-nick: don't rem.
husdjuret: en katt som dog
piercingen: navlen. jo minsann.
kärleken: calle. haha lätt.
musiken: spice girls?
bilen: äger ingen. jobbar på körkort.
kyssen: hemligt.

7 senaste
cigaretten: kan stolt säga att det var ett tag sedan.
drycken: sportdryck. haha
bilturen: till skolan.
kyssen: den stal troligtvis min käresta. :) haha
cd-skivan: skivan till ullared. helt ultimat.
teve-programmet: melodifestivalen

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: mjo.
brutit mot lagen: haha jotack.
blivit arresterad: nix
nakenbadat: yes.
varit med på teve: i bakgrunden&blev intervjuvad i götet i sommras. haha
kysst en främling: njae. tror ej så.

5 vem
pratade du med senast: systra mi.
saknar du nu: patricia.
gick du på bio med sist: stålis,fredde,lotta,emmy&sara tror jag det var.
ringde du senast: jobbet.
ska du träffa imorgon: vänner.

4 saker
du gjorde igår kväll: jag spenderade tid med kärleken minsann.
du kan höra just nu: falling down. takida
du inte kan leva utan: mina nära&kära, nötter, läppsyl,ipod
du gör när du är uttråkad: åker inlines. :)

3 människor
som du kan berätta allt för: mina närmaste
som du hatar: haha. jag lämnar det oskrivet.
som du tycker är söta: mikael, och mina kära vänner.

2 antingen-eller
svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: varmt. jättevarmt

1 önskning
för tillfälllet att jag klarar min uppskrivning&att jag får en helgalen helg med mina kära.
lite självgod får man väl vara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback