fredag, återigen.

jaha, nu sitter vi här runt fenix datorer igen.
en vecka sedan satt vi precis likadant. oh. vilken variation.
&helgen, ja den ser precis likadan ut som föregående.
jobb imorgon.
och sen, ja. ingenting mer antar jag.

nu ser jag fram emot en snabbt förbipasserande höst/vinter för att sedan ta tag i vårens alla härligheter.
igår hade vi möte a la festkommiteén. hook skall bokas&fotograf för vimmelbilder. hallelujah. dra mig baklänges.
bäst att jobba på lite kanske, så inte kjell kommer upp&svimmar av mina flitiga studier.

kan ju även såhär mitt i fredagsvimmlet slänga in en liten hälsning till kära vänner& en kär kärlek. lovelove.


annie- när åker du? vi skall ses innan dess unga dam!

Kommentarer
Postat av: änipäni

Gullet!
Det var ett tag sedan vi hördes, tråkigt nog. Jag drar iväg den 19 nov. Lätt att vi ska ses innan. När har du tid? :) puss&kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback