åhnej!


varför kommer tiden i fatt mig och insynen av att jag ligger såååååååååååå mycket efter? heja lina och heja saras oprahidol. haha.

nu ska jag plugga, väldigt inspirerarnde måste jag säga,därefter ska jag bege mig in mot staden och mysa med min plutt. ikväll är det lyxfällan också. jiha, mitt liv i dess högsta lycka;)
jobbet ser ut att gå enligt mina planer och vi kommer bli ett kanongäng verkligen.

mina andra, lite mer hemligare planer går också som smort. aaah jag dör, (:


åter till plugg.

jorden anropar fröken m i det gröna huset jämte polisen!

Kommentarer
Postat av: miaaao

hemliga planer?:) jasså minsann, nyfiken! tyvärr blir det mjölby i helgen igen, kanske kan ses ngn gång nästa vecka?:)

2008-04-17 @ 18:34:06
Postat av: Nathalie.

Haha nejdå, ingen fara! Var inne och skulle köpa klänningarna idag, men provade dem igen och usch, nä de satt helt fult :( Så himla depp! De är verkligen superfina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback