det här med energi...


jag har energi till allt, utan att plugga i detta vackra väder. vi sitter här i skolan nu och gör ungefär lika mycket som vi brukar, mah.
spanar in fröken linis nu och hon oerhört fokuserad ut, OERHÖRT för att tillägga.

helgen har varit bra, fredagen spenderades i standen och på bergstigen 1 för att se när hv tog hem sm-gulet.GAH. så galet gött. stan var full med folk och stämmningen var verkligen på topp, i lördags var det mys med mitt hjärta.
söndagen spenderades mestadels utomhus, det är ju s¨åååååååå skönt ute. tittade till det otroligt söta tillskottet som blev en liten flicka. kan tänka mig att fröken på hagagatan är stolt uppöver öronen:)
vilket fall som helst ska jag gå och våldgästa linis, eller kanske våldta? mohaha jag är dryg hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback