fredagsprat.

idag har jag varit uppe med tuppen&gått en morgon promenad, det ni! (:
nåväl, nu ska jag snart åka till skolan och mina ögon faller snart samman.

ikväll är det studentfest. heja! fårse hur detta resulterar sig, imorgon är det varje fall utgång och käka med brudarna på åttaglas. will be fun (:

jisses. eld är sannerligen ingenting att leka med, med bortglömda ljus kan det gå illa, det märkte jag och mikael av i onsdags natt då det var svart på hela väggen och sängen ett svart hål i. ajaj!

ses i vimlet! ciao


Kommentarer
Postat av: adisa

studentfester redan? fy sjutton vilka härliga tider. hur känns de nu när de börjar närma sej? vem ska du me på balen?

Postat av: Andersson

haha.... så här säger man uppe med tuppen på engelska. Up with the cock! mowhaha

2008-02-05 @ 21:34:00
URL: http://javlaelektriker.blogg.se
Postat av: anniepannie

Shit. har era studentfester redan börjat? fy sjutton va roligt. Saknar de tiderna! Hoppas ni har skoj! Vi maste ses snart! puss!

2008-02-11 @ 20:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback