helvetesfrys!

frysen piper var 3:e minut trots att det är stängt, det är stökigt och allt känns sådär jättejobbigt. vilket fall som helst har jag grejat med mitt projektarbete idag, och jag tänkte följa maddes trend att jobba med det lite varje dag nu tills det ska  vara klart, :)
det får vi ju se hur det går, men tanken finns

väntan på att min kära ska vakna upp efter operationen känns som en evighet, längtar efter dig!
ska dra mig in mot ryhov och försöka hitta i alla labyrintgångar. ah!

see you around. -l

Kommentarer
Postat av: Madde

hihi go du e =) men man e riktigt dum som inte lagt ner mer tid på projektarbetet innan.. man tänker hela tiden "de e så långt" kvar.. hehe..

hoppas allt går bra med din p-vän!!!

2008-02-22 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback