like a moviestar!

idag har det filmats som aldrig förr. himla skoj när man väl får in alla vinklar och ljus på rätt vis.
har slutat nu, men tänkte faktiskt sitta kvar och jobba lite med mitt arbete som jag inte ligger överdrivet bra till med.
sen blir det in mot min nya destination torpa. kommer bli kanon hoppas jag. jag som älskar att inreda och fixa faller detta minst sagt  väl till pass. har spenderat alltför många tusenlappar this month. hold on to it! :)
nåvälnåväl. annars är jag faktiskt ganska trött på tillvaron, de orden brukar inte användas av mig, men nu gör det faktiskt det.
tror jag behöver några ord med min kloka vän E.

now, woork it out lina!


Kommentarer
Postat av: Dajana

Ska du flytta till torpa? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback