nåväl.

vilken dag. vilken helg.
fredagens spenderades med sara&martina. det var för att citera fröken m. en guldkväll. lördagen var inte lika rolig då jag mådde askalas hela dagen. mah.
i söndags var jag min kära hurtiga och avverkade både stadsparken och vista kulle. det är sååååå himla fint där. och jag blir sådär upp över öronen kär. :)  kärlek till mitt hjärta:)


idag är det fröken på storgatans dag, kan inte annat en minnas dagen för säkert 14 år sedan när vi sprang runt i våra pjyamasar och hade pjyamaskalas. vilka tider. som allt annat ändras allt med tiden. men i vilket fall som helst -
grattis lotta,polly,ann-charlotte, mussepigg, halvan - jo, det är väl så att kärt barn har många namn.
163884-31heja fjortiskort från fornatider.

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Buh, sorri, men vi har verkligen inget studentkul på bikbok...Men ni har ju massor med fint hos er!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback